نوتروفيل؛ موسسه آموزشي-کنکوري در راستاي عدالت آموزشي

پنجشنبه 21 دی 1402
19:59
دیدارِ عاشقانه

دوست کنکوري من تجربه من رو بخون!

نوتروفيل؛ موسسه آموزشي-کنکوري در راستاي عدالت آموزشي فعاليت خود را آغاز کرد و به ارائه خدمات مشاوره خصوصي،آموزش،آزمون و ... به دانشآموزان سراسر ايران ميپردازد.


چرا بايد نوتروفيل رو انتخاب کنيم؟
نوتروفيل همانطور که اشاره خدمات زيادي رو در اختيار شما قرار ميدهد.بخشي از خدمات پادکست هاي مشاوره اي،پيش آزمون هاي نوتروزيست،ارائه وبينار هاي مشاوره اي بر بستر شبکه ي آنلاين و ... که به صورت عمومي در کانال تلگرام در اختيار تمام دانشآموزان قرار ميگيرد و بخشي از خدمات هم در ارتباط با خدمات مشاوره خصوصي ميباشد که شما علاوه بر داشتن مشاور،از خدمات پنل کاربريو سايت،آزمون و ... ميتوانيد استفاده کنيد.

نوتروفيل يه خانواده ??? هزار نفريه که بخشي از اين خانواده مشاور هاي دلسوز، باتجربه و آموزش ديده هستند که خودشون اين مسير و تجربه کردند قراره کلي به شما در مسير کنکور کمک کنن و نذارن احساس تنهايي کنيد=)

خدمات مشاوره خصوصي نوتروفيل چيه؟
در صورت نياز به مشاوره خصوصي بعد از اقدام به ثبت نام،براي شما يک ويس کامل درباره شرايط مشاوره نوتروفيل و طرح ها و خدماتي که ارائه ميشه،ارسال خواهد شد که من در اينجا به بخشي از آنها اشاره ميکنم.

.
ايجاد انگيزه و نگه داشتن شما توي مسير(ميدونين که چقدر جا زدن راحت تر از ادامه دادنه=) ولي مشاوراي ما اينجان که نذارن شما مسير و نيمه تموم رها کني)

*برنامه ريزي دقيق و شخصي متناسب با شرايط و روحيات شما

*چک و بررسي روزانه گزارشکار براي پيشرفت و رشد شما

*ارائه تمام نکات کنکوري لازم و امکان پرسش و پاسخ در طول هفته با مشاور

*متناسب با طرح هفته اي يک تا دو تماس مفيد




گفتيد خدمات پنل کاربري؛اون چيه؟
شما با داشتن مشاوره خصوصي،داخل سايت نوتروفيل https://notruphil.com/يک پنل شخصي داري که مشاورت برنامه هفتگي تو رو داخل اين بخش آپلود ميکنه و شما به راحتي ميتوني به برنامهات دسترسي داشته باشي.
اين پنل براي شما خدماتي از جمله آزمونک،پنل رقابتي و پنل گزارش دهي و آزمون هاي شخصي سازي شده رو فراهم ميکنه.
شما در کنار دفتر گزارشکاري که در اختيارت قرار ميگيره،ميتوني داخل بخش گزارش دهي،گزارش روزانه خودت رو ثبت کني و از طريق پنل رقابتي با بقيه کنکوري هاي نوتروفيلي يک رقابت سالم ايجاد کني و ببيني که بقيه چه ساعت مطالعه و چه تعداد تستي دارن و اگه از تو بهترن سعي کني به اونا نزديک بشي.با توجه به مباحثي داخل برنامه ثبت شده شما از آزمونک هايي برخورداري که ميتوني با شرکت کردن در اونها،کيفيت مطالعه روزت رو بسنکي و با اين آزمونک ها خودت رو بيشتر در شرايط آزموني قرار بدي.بچه هايي هم که طرح آزمون دار انتخاب ميکنند،آزمون هاي شخصي سازي شده توسط مشاورشون طراحي ميشه و در بخش آزمون هاي شخصي قرار ميگيره.

ضمنا؛ما يک اپليکيشن کنکوري هم داريم که بي اغراق،يکي از بهترين هاست و شما ميتوني خدمات ما رو از اپ هم دريافت کني.ضمن اينکه از طريق بخش "جنگل من" در اپ ميتوني گزراش روزانه از فعاليت هات داشته باشي و در صورتي که اتلاف تايم داري اون رو کنترلش کني و از بخش نوتروگرام هم ميتوني با مشاورت در ارتباط باشي.


ما توي نوتروفيل سعي ميکنيم هر روز بهتر از ديروز باشيم،هر روز تلاشمون بر ارائه خدمات بهتر،مفيد تر و در قالب جذاب تري هستش که اين مسير کنکور براي شما کسل کننده و خسته کننده نشه و بتونين راحت تر به آرزوهاي قشنگتون برسين.

منبع : نوتروفيل


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیدارِ عاشقانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]