لایه باز پروانه 1

دوشنبه 19 اسفند 1398
23:37
دیدارِ عاشقانه

فروشگاه پروژه - لایه باز پروانه 1

  • فروشگاه پروژه - لایه باز پروانه 1

    طرح لایه باز پروانه مناسب پروژه های گرافیکی


    تگ ها: ایکون پروانه فتوشاپ photoshop لایه باز psd طرح پروژه

    توضیحات دمو: تصویر پروژه
    حجم دمو:9 مگابایت
    دانلود دمو

    نام: zahra
    ایمیل: zahrash1393@gmail.com
    مدرک تحصیلی:
    نام دانشگاه:
    رشته:
    جنسیت:
    تخصص:
    تاریخ تولد:
    رزومه:

    پروژه های دیگر کاربر


    مشاهده ی همه ی پروژه ها

    نام فایل توضیحات اندازه
    2.zip فایل پروژه 21 مگابایت

    حجم فایل های پروژه: 21 مگابایت
    نوع فایل:-
    سطح پروژه:-
    نوع پروژه:-


    تخصص های لازم: فتوشاپ photoshop

براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

لايه باز پروانه 1


برچسب ها: لایه , باز , پروانه , 1 ,
[ بازدید : 124 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چاپ استيکر و کاربردهاي آن به همراه نکات فني

سه شنبه 13 اسفند 1398
10:23
دیدارِ عاشقانه

چاپ استيکر و کاربردهاي آن به همراه نکات فني

چاپ استيکر

چاپ استيکر

استيکر لايه نازکي از جنس پي وي سي مي‌باشد که پشت آن چسبدار بوده است.

  • جايگزين ارزان قيمتي براي کاغذهاي ديواري به شمار ميرود.
  • يکي از متريالهاي بسيار کاربردي در زمينه چاپ و تبليغات فضاي خارجي و داخلي محسوب مي‌شود.
  • مي‌توانند طرحهايي زيبا بر روي ديوار و يا مکانهايي چون اتوبوس، خودروهاي سواري، نمايشگاهها و غيره ايجاد کنند.

ويژگيهاي استيکر

  • قابل شستشو
  • دکوراسيوني زيبا با صرف هزينه کم
  • امکان نصب بر روي انواع سطوح با جنس : ” رنگ روغن، پلاستيک، گچ، مولتي کالر، شيشه، آينه، چوب (MDF)، درب اتاق، کمد، يخچال و غيره

انواع استيکر

  • شيشه اي :استيکرهاي شيشه‌اي براي مصارف خاص مي‌باشند و همانند شيشه از دو طرف ديد دارند.
  • شيري : استيکر شيري از محبوبيت بالاتري برخوردار است و رنگ زمينه سفيد دارد.

اين نوع که پشت آن چسبنده بوده براي مصارفي هم‌چون؛

  • چاپ و تبليغات روي بدنه اتوبوس، روي ماشين، کاميون، وانت و کاميونهاي پخش محصولات
  • چاپ و تبليغات روي قطار
  • چاپ و تبليغات روي درب و کف فروشگاهها و پاساژها
  • چاپ و نصب روي ديوارهاي رنگ شده(ديوار منازل، شرکتها و مؤسسات)
  • چاپ بر روي يخچالهاي صنعتي و خانگي
  • چاپ روي شيشه سوپر مارکت‌ها
  • چاپ و تبليغات روي بدنه و داخل مترو

و به طور کلي تمامي محل‌هايي که سطح صاف و صيقلي دارند، کاربرد دارد.

نکاتي در مورد استيکر

  • قبل از نصب ابتدا محل مورد نصب بايد تميز شود و در صورت امکان ابتدا شسته و سپس استيکر نصب شود.
  • طرحهايي که روي استيکرها اجرا مي‌شود نسبي و تقريبي است و مي‌توان آن‌ها را با فاصله در فضاي بيشتري جا داد.
  • براي زيبايي بيشتر استيکرها مي‌توان به تناسب مکان مورد نظر آنها را بصورت عمودي و افقي نصب نمود.
  • نصب استيکر بسته به نوع کاربرد و فضاي مورد استفاده آن به طرق متفاوتي چاپ مي‌گردد.
  • اگر قرار باشد استيکر در فضاي باز مورد استفاده قرار گيرد و روي بدنه وسايل نقليهاي همچون اتوبوس يا کاميونت يا قطار نصب شود، بايد از نوع مرغوب و با کيفيت آن استفاده نمود زيرا بايد مقاومت زيادي در برابر نور آفتاب، باران و انواع شستشوها داشته باشد.
  • هم‌چنين جوهرهاي مورد استفاده در توليد آن‌ها بايد مرغوب باشند زيرا جوهرهاي نامرغوب بعد از حدود 2 تا 3 ماه پاک شده و استيکر کهنه به نظر مي‌رسد.

نکته اي در رابطه استيکرهايي که روي اتوبوسها نصب مي‌شود

در رابطه با استيکرهايي که روي اتوبوسها نصب مي‌شود موضوع کمي پيچيده‌تر است، به اين دليل که اتوبوسهاي شرکت واحد به طور مرتب در هر هفته يک بار نوبت کارواش دارند و به دليل آلودگي هوا و نشستن هالهاي از روغن روي بدنه، آن‌ها را با اسيد رقيق شده شستشو مي‌دهند، و اگر جوهرهاي استفاده شده هنگام چاپ نامرغوب باشند، رنگ آنها توسط اسيد رقيق شده پاک مي‌گردد.

ادامه مطلب : چاپ استيکر

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره با ما در تماس باشيد. ( شماره هاي تماس مجموعه 02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :


[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود سريال قورباغه با لينک مستقيم از کافه فيلم

دوشنبه 12 اسفند 1398
19:22
دیدارِ عاشقانه

يکي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است که بخش شبکه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي کند که با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي کاربران ايفا مي کنند. يکي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت کافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها کمک زيادي به کاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي کند.

سايت cafefilm به محض اينکه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي کاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي که وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره کرد.

دانلود سريال قورباغه

همون سيدي براي اولين بار کارگرداني يک سريال خانگي را بر عهده گرفت . اين سريال با نام قورباغه است که در اوايل سال 99 از سايت cafefilm قابل دانلود است. فصل اول اين سريال در 15 قسمت توليد شده است که خبرهاي رسيده حاکي از بازي کردن بازيگراني چون نويد محمد زاده، صابر ابر، سحر دولتشاهي و فرشته حسيني براي بازي در اين سريال است.

embp_h5.jpg

دانلود سريال قورباغه با لينک مستقيم

https://cafefilms.ir/series/frog-series-first-season


[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معرفي کتاب عبور از ديوارها

شنبه 10 اسفند 1398
7:40
دیدارِ عاشقانه

معرفي کتاب عبور از ديوارها

خاطرات مادر هنر اجرا، مارينا آبراموويچ

کتاب عبور از ديوارها

مارينا آبرامويچ بانوي هنرمندي است که لقب مادر هنر پرفورمنس را يدک مي‌کشد. اين هنرمند صربستاني در کتاب عبور از ديوارها با صداقتي مثال‌زدني به شرح زندگي و فعاليت هنري خود مي‌پردازد. شايد اگر کمک‌هاي جيمز کاپلان نويسنده نبود تا با صبوري به سخنان مارينا گوش بسپارد، شرح زندگي پر تعمق مارينا هيچ‌گاه چاپ نمي‌شد. کتاب خاطرات مارينا آبراموويچ، عبور از ديوارها، در سال ???? با ترجمه‌ي سحر دولتشاهي و به همت انتشارات نظر به فارسي برگردانده شد. کتاب عبور از ديوارها تنها شرح زندگي و فعاليت‌هاي او نيست؛ مارينا آبراموويچ در هنر پرفورمنس تاريخ‌ساز شد و خاطرات او، شرح تاريخ هنرند.

سال ????، بيش از ????? نفر در صف ايستادند تا مگر شانس قرار گرفتن کنار هنرمند صربستاني معروف، مارينا آبراموويچ را پيدا کنند، مقابل او بنشينند و براي مدتي با او ارتباطي غيرکلامي برقرار کنند. اين اجراي مارينا آبراموويچ بيش از ??? ساعت به طول انجاميد و بسيار موردتوجه جهانيان قرار گرفت. مارينا اين اجرا را در بزرگداشت ?? سال فعاليت خود در هنر اجرا پياده کرد و بار ديگر به همگان ثابت شد که مارينا به‌راستي نيرويي طبيعي است.

مارينا آبراموويچ فرزند خانواده‌اي کمونيستي بود و در يوگوسلاوي و دوران پس از جنگ متولد شد. پدر و مادر مارينا او را با اخلاق کاري بي‌رحمي تربيت کردند. حتي زماني که مارينا در آغاز راه فعاليت‌هاي خود بود و کم‌کم مي‌رفت تا به هنرمندي جهاني بدل شود، تحت کنترل بي‌رحمانه‌ي مادرش بود و رفت‌وآمدهايش به‌سختي محدود مي‌شد؛ اما هيچ‌چيز نتوانست کنجکاوي سيرناشدني‌اش، ميل به ارتباطش با مردم و شوخ‌طبعي‌اش را فرونشاند؛ ويژگي‌هايي که نه‌فقط در زندگي که در هنر او نيز قابل‌مشاهده است.

قلب تپنده‌ي کتاب

قلب تپنده‌ي کتاب عبور از ديوارها، داستاني عاشقانه است. دوازده سال همکاري با هنرمندي که او نيز مانند مارينا اجرا را انتخاب کرده است؛ اولاي. همکاري مارينا و اولاي بيشتر به سفر و با جيب خالي اروپا را گشتن مي‌گذرد و به طرز دراماتيکي پايان مي‌يابد. مارينا و اولاي تصميم مي‌گيرند رابطه‌شان را با اجراي «پروژه‌ي عشاق» به پايان برسانند. اولاي و مارينا هر دو از دو سوي ديوار چين حرکت کردند و وقتي به يکديگر رسيدند، وداع کردند.

داستان مارينا تکان‌دهنده، حماسي و در عين جديت آميخته به طنز است؛ خاطرات او گواه هنر هنرمندي است که پا از مرزهاي ترس، درد، خستگي و خطر فراتر مي‌گذارد و خواستار دگرديسي احساسي و معنوي است. کتاب عبور از ديوارها در نوع خود اثري هنري و برجسته است که زندگي بي‌نظير هنرمندي خارق‌العاده را شرح مي‌دهد.

نخستين اجراي رسمي مارينا آبراموويچ بر اساس يک بازي مشروب خوري قديمي روسي ترتيب داده شد. مارينا در سال ???? در مقابل چشمان جمعيتي که به تماشاي او نشسته بودند، چند چاقوي تيز را برداشت و هرکدام را با سرعت هرچه تمام در فاصله ميان انگشتانش پايين آورد. (دربازي اصلي تنها يک چاقو استفاده مي‌شود و به ازاي هر زخم، شرکت‌کننده بايد بنوشد.) خون همه‌جا پخش شد. جمعيت شيفته‌ي اجراي او شده بودند. آنجا بود که مارينا آبراموويچ فهميد چه هنري واقعاً مناسب اوست.

در ادامه برشي از کتاب عبور از ديوارها را به‌اتفاق مي‌خوانيم؛

«در سه ماه اول هر دانش‌آموز را پشت يک ميز مي‌نشانم و به هرکدام هزار برگه کاغذ سفيد مي‌دهم و زير هر ميز يک سطل مي‌گذارم. آن‌ها هرروز مجبورند ساعت‌ها پشت ميز بنشينند و هر فکري که به سرشان ميزند بنويسند. روال کار اين‌گونه است که آن‌ها افکاري را که دوست دارند سمت راست ميز مي‌گذارند و ايده‌هايي را که نمي‌پسندند در سطل زباله مي‌ريزند؛ اما محتويات سطل را دور نمي‌اندازيم. بعد از سه ماه، تنها کاغذهاي درون سطل‌ها را جمع مي‌کنم؛ به کاغذهاي روي ميز حتي نگاه هم نمي‌اندازم. چراکه کاغذهاي درون سطل گنجينه‌ي چيزهايي است که آن‌ها از انجامش وحشت دارند.»

کتاب عبور از ديوارها اثري است الهام‌بخش که به مخاطبان خود مي‌گويد بدن انسان تا کجاها که مي‌تواند پيش برود و چه‌کارها که مي‌تواند بکند. اين کتاب، چشمه‌ي شجاعت و الهام است. اگر به مطالعه‌ي کتاب عبور از ديوارها علاقه‌منديد، مي‌توانيد هم‌اکنون آن را از وب‌سايت کاواک خريداري نماييد.

خريد کتاب : https://www.cavack.com/Item/37417


برچسب ها: معرفی , کتاب , عبور , از , دیوارها ,
[ بازدید : 128 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تور شيراز آژانس مسافرتي فارا گشت

شنبه 10 اسفند 1398
7:19
دیدارِ عاشقانه

جذاب ترين تور شيراز براي تمام فصول و تور شيراز نوروز فوق العاده

بالاخره يک مقاله خوب در سايت خرداد نيوز نشر داده شد درباره جذاب ترين تور شيراز براي تمامي روزها و همينطور نوروز، براي همين آنرا اينجا براي شما بازنشر ميدهيم. مسافران با اقامت در هر شهري از ايران مي‌توانند تجربه‌هاي متفاوت و البته مفيدي را کسب نمايند چه در ايام عادي چه در نوروز و عيد شيراز که هر يک با ديگري آن ‌چنان تمايز داشته که در کمتر کشوري بتوان آن را با اين تنوع فراوان درک نمود. از اين‌ رو است ايران با تورهاي ايرانگردي نوروزي و يا در طول ماههاي مختلف سال، همچون سفر شيراز به ‌عنوان يک کشور بزرگ که در هر سوي آن گردشگران را به خود مي‌خواند مورد توجه ويژه است.

vl38_f4.jpg

شيراز با جاذبه‌هايي که بيشتر آن‌ها در جهان شناخته ‌شده هستند مي‌تواند به آنچه تمامي مسافران از يک سفر مدنظرشان است را رسانده، تور شيراز فارا گشت که در سايت زير است:

https://faragasht.com/تور-شيراز/

مانند يک نقش برجسته بر سطح نقش? کشور عزيزمان هميشه نقطه توجه و ملجأ سفري با آرامش باشد.

آژانس تور ايرانگردي و شيراز گردي هميشه درصحنه تمامي تورهاي حضوري پررنگ داشته و تمامي اقصي نقاط کشور عزيزمان را قابل ‌دسترس نموده و با خدمات ارزند? خود سفرهاي طاقت ‌فرساي گذشته را به لذتي وصف‌ناپذير تبديل کرده است. جاذبه‌هاي توريستي سرزمين عزيزمان را به‌گونه‌اي تأثيرگذارتر معرفي نموده و با ليدرهاي باتجربه خود رمزگشايي از پيچ‌وخم‌هاي راه‌هاي سفر را با سهولت بيشتري امکان‌پذير کرده است.

تور شيراز آژانس مسافرتي فارا گشت سفري به دامنه‌هاي سرسبز زاگرس است تا در نزديکي شهرهاي بندري کشور بتوانيد مکاني که محل آمد و شد بازرگانان بزرگ و نامي گذشته است را به عينه و با چشم خود ببينيد و با جاذبه‌هاي فوق‌العاده آن چون نقش رستم و تخت جمشيد لحظاتي دوست‌داشتني را در کنار آثار تاريخي آن‌ها به فهرست خاطرات خود بي افزاييد.

سفر به شيراز

به‌هرحال در انتخاب تور شيراز جاذبه فراوان و متأسفانه زمان محدود است و نياز به يک برنامه‌ريزي دقيق احساس مي‌شود که اگر توجهي به آن نشود مسلماً حرز رفتن زمان، بازديد شمارا از اماکن ديدني محدود خواهد کرد.

از آلبوم عکس‌هاي يادگاريانتان تعداد زيادي را مي‌کاهد، موزه پارس، بازار وکيل، مجموعه نقش رجب، تنگ چوگان کازرون، باغ جهان‌نما، دروازه قرآن، مسجد نصير الملک، موزه تاريخ طبيعي و... اگرچه بسيار زيبا و ديدني هستند ولي اگر شما به دوستداري ديدن پاسارگاد و مقبره کوروش و اين مجموعه عظيم به شيراز آمده باشيد وقتي مطلع شويد که آن در 130 کيلومتري شيراز است مسلماً زمان محدود به شما اجازه خروج از شهر و بازديد از اين مکان باشکوه را نمي‌دهد در اينجا حضور يک ليدر باتجربه و آگاه به‌تمامي مکان‌ها، سفري لذت‌بخش‌تر را براي شما محيا مي‌کند.

بافت جغرافيايي و فرهنگي شهر شيراز در کنار جاذبه‌هاي بي‌نظيرش و هم‌جواري با شهرهاي بزرگ و زيباي ديگر مانند تور اصفهان؛ تور يزد؛ تورکرمان و ساير تورهاي داخلي که آژانس فارا گشت اجرا ميشوند و محصور بودن با ديوارهاي بلند و استوار کوه‌ها جلگه‌اي با آب و هوايي بسيار خوب و مناسب را فراهم نموده که در کنار خاک حاصلخيزش آن را به سرزمين غرق در نعمت و زيبايي تبديل نموده است که فقط حضور در آن مي‌تواند شمارا با عمق اين زيبايي‌ها همراه کرده.

در پايتخت معنوي ايران به‌روزهايي زيبا نويدبخش شود، اگر در اين ميان شيراز انتخاب شما است که لذت را با اطمينان درهم‌آميخته و چاشني سفرتان نموده‌ايد و تعطيلات خود در هر فصل و ماهي از سال بدون محدوديت تاريخ و زمان به اين آژانس کوشا و متعهد موکول نماييد.

تور نوروزي شيراز

اگر اين بار براي ايام نوروز استان فارس خصوصاً شيراز را براي گذر از پيچ ‌و خم‌هاي تاريخ انتخاب نموده‌ايد و قصد داريد با تور شيراز نوروز همراه شويد انتخاب درخور توجه اي را داشته‌ايد.

زيرا رد پاي سلسله‌هاي مختلف در اين استان و به‌ خصوص شيراز آن را مملو از آثار باستاني و تاريخي نموده که بسياري از آن‌ها در ميراث جهاني بازگوکننده سير تاريخي است که اين شهر تجربه کرده است و نزديکي آن به بندرهاي جنوبي کشور آن را به مرکزي براي شکوفايي تمدن فارسي تبديل نموده؛ به همين دليل مي‌توان جاذبه‌هاي مختلف از هر رنگ و طرح را در نوروز در آن به ‌راحتي يافت و همچنين از بودن در طبيعت زيباي آن نهايت لذت را برد.

اکثر ايرانيان با غزليات ناب حافظ بارها روح و جان خود را جلا داده و ناملايمات زندگي را با آن گذر کرده‌اند؛ خاک شيراز زادگاه اين شاعر بزرگ و بلندآوازه نه ‌تنها اکنون جسم آن را در آغوش گرفته بلکه زادگاه و آرامگاه بسياري از مشاهير در اعصار مختلف بوده است که در تور شيراز نوروز فارا گشت در کشورمان کمتر مانند آن‌ها يافت مي‌شود اگر زمان کافي صرف نماييد و با تک‌تک آن‌ها آشنا شده و از تمامي اين بناها ديدن نماييد.

شما را در ايام عيد يا همان نوروز خودمان با مجموعه پاسارگاد، تخت جمشيد، نقش رستم، ارگ کريم‌خان، آرامگاه سعدي، موزه پارس و...همراه کرده که فقط قسمت کوچکي ازآنچه است که شما مي‌توانيد با حضور در شيراز از آن‌ها ديدن نماييد و از بودن در اين شهر نوابغ با جان دل حظي وافر را ببريد.

اگر بخواهيد فهرستي کامل از بناهاي ديدني و جاذبه‌هاي توريستي شيراز را تهيه نماييد که بخواهيد تعطيلات نوروزي خودتان را کاملتر کنيد، به مجموعه‌اي دست خواهيد يافت که وقتي فراخ را مي‌طلبد تا با آن‌ها همراه شده و سراسر اين استان را سياحت نماييد، يک آژانس حرفه اي و متخصص ايران گردي همچون فارا گشت مي‌تواند مهم‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري شيراز را در اختيارتان گذاشته و شما را در شهري که سرآمد شهرهاي ايران ازنظر آثار شاخص تاريخي است در استان جنوبي کشورمان و در مرکزيت زاگرس با جاذبه‌هاي مذهبي، طبيعي، فرهنگي و تاريخي فراوان آن شما را همراهي نمايد.

شيراز گردي در نوروز

کلان‌شهر شيراز مانند هر کلان‌شهر ديگري مي‌تواند پاسخگوي خيل وسيع گردشگراني باشد که هرساله با علاقه وافر ديدن جاذبه‌هاي آن با خانواده همراه يک سفر ماجراجويانه شده در تور شيراز نوروز و در شهري محصور در بين کوه‌هاي بلند و زيباي زاگرس از هواي معتدل آن و خاک حاصلخيزش که امکان رويش فراوان گياهان را محيا نموده سفري به شهري فرهنگي را تجربه نمايند. از بودن در کنار فرهيختگاني مانند ملاصدرا، قاآني، سعدي و... سفري ماندگار و لذت‌بخش را که تا ابد در خاطرشان باقي بماند را با خود به يادگار ببرند.

خونگرمي و سخت‌کوشي اين مردمان پاک‌سيرت و نيکو صورت باعث شده در طي قرن‌ها خدمات ارزنده‌اي را به هم نوعان خود بدون کوچک‌ترين چشم‌داشتي عرضه نموده و بادلي پاک و دريايي در ايام نوروز آن چنان که در سايتcrystalinks آمده است، به سرسبزي و طراوت بخشي خطه خود همت گمارند.

به ‌گونه‌اي که شهر شيراز به کسب يکي از افتخارات بزرگ نائل گرديده و توليدات وسيع گندم در سطح کشور را به خود اختصاص داده است، به‌هرحال تور شيراز نوروز شما را در ماههاي مختلف به بهشت شيراز دعوت مي‌کند و فارا گشت مجري اصلي تور شيراز سفر کاملي را برايتان رزرو ميکند، تا با اين قرين شدن بتوانيد از بودن در اماکن ديدني اين شهر زيبا چون باغ و موزه سنگ‌هاي تاريخي هفت‌تنان، شهر تاريخي بيشاپور، تنگ چوگان کازرون، باغ ارم و بسياري اماکن کم‌نظير آن ديدن نموده و بهار خود را با حضور در شيراز بهاري‌تر نماييد.

هيچوقت نميشود شيراز را با ساير شهرها مقايسه کرد، شهري که همه جوره هر طيف سليقه را پوشش ميدهد، کسانيکه اهل زيارت هستند، مقبره شاه چراغ را ميبينند. کسانيکه ميخواهند به اوج تاريخ تمدن ايران بروند، مقبره کوروش کبير و تخت جمشيد را مشاهده ميکنند و کسانيکه اهل شعر و شاعري هستند مقبره حافظ و سعدي منتظرشان است. در کنار همه اينها طبيعت زيبا و باغهاي متنوع شهر شيراز براي همه دلچسب و فرح بخش است.

رزرو هتلهاي شيراز فارا گشت از ديگر خدمات اين آژانس است تا تورهاي ايرانگردي فارا گشت کاملتر و بهتر اجرا گردند، معمولا در تورهاي هتلهاي شيراز با صبحانه سرو ميشوند تا نهايت استفاده را از زمان گشتهاي شيراز ببريد. براي سرو نهار و شام ميتوانيد از رستوارن هتل استفاده کنيد و يا از رستورانهاي معروف شيراز استفاده کنيد.

پس ديگر هرگونه نگراني را از خود دور کرده و فقط تمرکز خود را بر روي انتخاب هم‌سفر و تجهيزات مورد لزوم شخصي خود متمرکز نماييد و ديگر نيازهاي خود براي سفر شيراز چون تهيه بليت رفت ‌و برگشت شيراز با قطار يا هواپيما و يا حتي اتوبوس؛ رزرو هتل در شيراز؛ ترانسفر فرودگاهي يا راه آهن؛ بيمه سفر؛ گشت هاي شهري شيراز را به آژانس مسافرتي فارا گشت مجري مستقيم و اصلي تور شيراز بسپاريد.

منابع مقاله:

https://faragasht.com

http:// khordadnews.ir/

https:// crystalinks.com/


[ بازدید : 116 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تحصيل در آلمان يا تحصيل در فنلاند؟ کدام يک را انتخاب کنيم؟

سه شنبه 6 اسفند 1398
11:42
دیدارِ عاشقانه

تحصيل در آلمان يا تحصيل در فنلاند؟ کدام يک را انتخاب کنيم؟

حتما مي دانيد اين روزها مهاجرت تحصيلي به کشورهاي اروپايي، به يکي از آرزوهاي بسياري از جوانان تبديل شده است و تعداد بي شماري مي خواهند شانس خود را در کشوري ديگر امتحان کنند و دانشگاه هاي برتر دنيا را براي علم آموزي انتخاب نمايند.

نمي دانيم شما هم از همين دسته افراد هستيد و آرزوي تحصيل در دانشگاه هاي معتبر دنيا را داريد يا خير اما اگر شما هم جز همين افراد هستيد و مهاجرت تحصيلي را يکي از مناسب ترين مسيرهاي ممکن براي تغيير روند زندگي خود مي دانيد، پيشنهاد مي کنيم در اين گزارش با ما همراه باشيد تا در خصوص تحصيل در آلمان و همچنين تحصيل در فنلاند برايتان بيشتر صحبت کنيم.

تحصيل در آلمان

نگاهي به اطرافتان بندازيد، قطعا افرادي را پيدا مي کند که يا راهي آلمان شده اند يا مي خواهند به اين کشور بروند. اما علت اين امر چيست؟ بايد بگوييم آلمان يکي از کشورهاي مهاجر پذير به حساب مي آيد و سالانه هزاران نفر با مقاصد گوناگون، راهي اين کشور مي شوند. يکي از مهمترين دلايل جذب اين ميزان مهاجر، شرايط تحصيل در آلمان است که سبب شده دانشجويان بسياري خود را به اين کشور برسانند و براي تحصيل در اين کشور، اقدام کنند.

بايد تاکيد کنيم که آلمان کشوري است که از نظر تحصيل، در رتبه هاي برتر جهاني قرار دارد و امکانات بسيار ويژه اي براي دانشجويان در نظر مي گيرد. همچنين بايد بدانيد که تحصيل رايگان در آلمان امري طبيعي است و اين مهم يکي از اصلي ترين دلايل انتخاب اين کشور توسط مهاجرين محسوب مي شود زيرا ديگر نيازي نيست نگران پرداخت هزينه تحصيل خود باشند يا براي دريافت بورسيه مدت ها زمان بگذارند و تلاش کنند.

تحصيل در آلمان به زبان انگليسي يا آلماني؟

کافي است با افرادي که به دنبال يادگيري زبان آلماني رفته اند، صحبت کنيد و در خصوص اين زبان از آنها بپرسيد. مي دانيد چه اتفاقي رخ مي دهد؟ بايد بگوييم احتمالا ميبايست چند دقيقه اي را براي شنيدن غر آنها تحمل کنيد زيرا عموما از سختي و عدم جذابيت اين زبان گله مي کنند و ناراحت هستند.

اما نکته مهم اين است که دانشگاه هاي آلمان هم به زبان آلماني تدريس مي کنند و هم به زبان انگليسي و شما مي توانيد به راحتي يکي از اين دو را که بيشتر دوست داريد انتخاب کرده و زحمت خيلي زيادي براي يادگيري زبان آلماني به خود ندهيد.

اگر قصد تحصيل در مقطع کارشناسي ارشد را داريد، بايد بگوييم شما نياز به مدرک آيلتس 6 يا مدرک زبان آلماني B2 را داريد و اگر نتوانيد يکي از اين دو را در اختيار بگيريد، پذيرش دانشگاهي شما با چالش رو به رو مي شود.

شرايط تحصيل در آلمان

معدل شما براي دريافت پذيرش در دانشگاه هاي آلمان يک امر بسيار مهم است. در واقع شما اگر مي خواهيد براي مقطع فوق ليسانس به کشور آلمان برويد، بايد بدانيد معدل مدرک ليسانس شما ميبايست بيش از 15.10 باشد. البته اين امر براي دانشگاه ها و رشته هايي است که به زبان انگيسي ارائه مي شوند و شما براي رشته هاي آلماني زبان، مي توانيد با معدل 13 نيز اقدام کنيد. براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد به سايت موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کنيد.

شرايط دريافت ويزاي تحصيلي در آلمان

نيازي نيست که تاکيد کنيم قبل از رفتن به آلمان بايد ويزا تهيه کنيد! پس مدارک زير را براي گرفتن ويزا آماده نماييد:

  • پاسپورت با اعتبار بيش از 6 ماه به همراه دو نسخه کپي
  • مدرک پذيرش تحصيلي در آلمان
  • گواهي پايان دوره متوسطه همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي همراه با ترجمه رسمي به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره کارشناسي براي متقاضيان مقطع ارشد به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • گواهي پايان دوره کارشناسي ارشد براي متقاضيان مقطع دکتري به همراه ترجمه به زبان آلماني
  • فرم تکميل شده درخواست ويزا
  • عکس پاسپورتي رنگي
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپي
  • گواهي توانايي و پشتيباني مالي
  • مدارک سوابق تحصيلي
  • هزينه صدور رواديد به ارزش 80 يورو
  • انگيزه نامه
  • رزومه تحصيلي

مزاياي تحصيل در آلمان چيست؟

تحصيل در کشور آلمان مزاياي بي شماري دارد. نمونه هايي از آن عبارتند از:

  1. تحصيل رايگان در آلمان اگر رشته و دانشگاه به زبان آلماني باشند
  2. توانايي تحصيل به زبان انگليسي
  3. حضور در دانشگاه هاي معتبر جهان
  4. امکان کار همراه با تحصيل
  5. تحصيل در رشته هاي متنوع و گوناگون
  6. امکان دريافت اقامت دائم و همچنين پاسپورت آلماني پس از فارغ التحصيلي

تحصيل در فنلاند

نيازي به گفتن نيست که فنلاند يکي از مرفه ترين کشورهاي اروپايي است که با استفاده از برترين سيستم هاي آموزشي، در رتبه معتبرترين گزينه هاي تحصيل براي دانشجويان به حساب مي آيد. مهمترين ويژگي تحصيل در فنلاند اين است که شما در کشور فنلاند مي توانيد در بيش از 100 رشته به تحصيل بپردازيد و مدرکي معتبر از دانشگاهي معتبر به دست آوريد.

لازم است بدانيد تحصيل در فنلاند را مي توانيد به زبان انگيسي پيش ببريد و از بورسيه هاي تحصيلي اين کشور در مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري نيز بهره مند شويد.

هزينه تحصيل در فنلاند

مي دانيم براي ما ايراني ها قانون بدي به حساب مي آيد اما بايد بگوييم بر اساس قانون کشور فنلاند، مهاجرين و اتباع خارج از اتحاديه اروپا ميبايست جهت تحصيل در فنلاند، هزينه پرداخت کنند. اين هزينه چيزي بالغ بر 4 هزار الي 18 هزار يورو است که به صورت سالانه ميبايست توسط دانشجويان پرداخت شود.

اما نکته مثبت اين قانون براي ما آن است که اين امتياز را به ما داده تا به مدت 25 ساعت در هفته کار کنيم و درآمد داشته باشيم. البته بايد گفت اين زمان در دوران تعطيلات تا 40 ساعت افزايش ميابد.

از سوي ديگر دانشجوياني که در کشور فنلاند فارغ التحصيل شده اند، مي توانند ويزاي خود را به مدت يک سال تمديد کرده و در جست و جوي کار باشند و در نهايت پس از يافتن کار، مجددا ويزاي خود را براي مدت طولاني تري تمديد نمايند.

موسسه دانش گستر کوه نور

اگر قصد داريد در کشورهاي اروپايي چون آلمان و فنلاند درس بخوانيد، مي توانيد از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگيريد. اين موسسه با کسب مجوز از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و با بيش از يک دهه فعاليت، مي تواند همراه شما باشد تا علاوه بر ارتقا سطح زبان خود، روند دريافت ويزاي خود را تسريع ببخشيد.


[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود رايگان تحقیق باموضوع CCNA

سه شنبه 6 اسفند 1398
11:03
دیدارِ عاشقانه

تحقیق باموضوع CCNA

  • تحقیق باموضوع CCNA
    تحقیق باموضوع CCNAدسته: کامپیوتر و IT
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 136 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 185

    تحقیق باموضوع CCNA 185صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    قیمت فایل فقط 85,800 تومان

    خرید

    توضیحات:

    تحقیق باموضوع CCNA

    185صفحه قالب ورد قابل ویرایش

    بخشی ازمتن:

    LAN

    اگر کامپیوترهایی را که در فواصل جغرافیایی کوچک مثل یک طبقه یا یک ساختمان قرار دارند به هم وصل کنیم، به این نوع شبکه‌ها، LAN گفته می‌شود. در شبکه‌های LAN انواع مختلف دستگاه‌ها، مثلRouter , Switch , Hub , Firewall , Pc , File Server , Voice Gateways , … را می‌توان مشاهده نمود. انواع Mediaهای مختلف برای وصل کردن دستگاه‌ها به همدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. مثل Ethernet, Fast Ethernet (FE), Gigabit Ethernet (GE), Token Ring, FDDI که امروزه کاربرد Ethernet و FE در شبکه‌های موجود زیاد شده است.

    فهرست برخی ازمطالب:

    شكل ص 40 15

    Ethernet 15

    انواع مختلف Ethernet 17

    IEEE 802.3 17

    IEEE 802.2 19

    بریج‌ها 19

    انجام عمل Learning 20

    انجام عمل Forwarding 20

    سوئیچ‌ها 21

    آدرس‌دهی لایه سوم یا Layer-3 22

    ABBA.0000.0000.0000.0001 23

    جدول Routing 24

    منافع استفاده از روترها 24

    Transport Layer 27

    لایه Transport 27

    چگونگی کابل‌کشی Ethernet 49

    شكل ص 40 15

    Ethernet 15

    انواع مختلف Ethernet 17

    IEEE 802.3 17

    IEEE 802.2 19

    بریج‌ها 19

    انجام عمل Learning 20

    انجام عمل Forwarding 20

    سوئیچ‌ها 21

    آدرس‌دهی لایه سوم یا Layer-3 22

    ABBA.0000.0000.0000.0001 23

    جدول Routing 24

    منافع استفاده از روترها 24

    Transport Layer 27

    لایه Transport 27

    چگونگی کابل‌کشی Ethernet 49

    قیمت فایل فقط 85,800 تومان

    خرید

    برچسب ها : تحقیق باموضوع CCNA

براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير کليک کنيد

دانلود رايگان تحقيق باموضوع CCNA


[ بازدید : 134 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

گربه بيرمن و مشخصات رفتاري

جمعه 2 اسفند 1398
12:03
دیدارِ عاشقانه

گربه بيرمن و مشخصات رفتاري

jrpl_t1.jpg

گربه هايي از نژاد بيرمن، صداي بسيار لطيفي دارد که در مواقع گشنگي و نياز به توجه، با استفاده از صداي ملايمي نياز خود را به اطلاع شما مي رساند.

مشخصات نژادي

رفتار محبت آميز با خانواده: خيلي خوب

برخي از نژاد گربه ها معمولا مستقل هستند حتي اگر از زمان بچگي توسط يک شخص خاص بزرگ شوند. ديگر نژاد ها به صورت خيلي صميمي با يک شخص خاص پيوند مي خورند و نسبت به ساير اشخاص بي تفاوت هستند. نژاد تنها عاملي نيست که بر ميزان عاطفه تاثير مي گذارد. به طور کلي گربه هايي که در خانه ها با انسان ها بزرگ شده اند راحت تر پيوند مي خورند و مي توانند بهتر ارتباط برقرار کنند.

ميزان ريزش مو: معمولي

اگر قصد داريد خانه خود را با يک گربه شريک شويد، ابتدا بايد با ريزش موهاي گربه در محيط خانه کنار بياييد. با اين حال ميزان ريزش مو در نژاد هاي مختلف متفاوت خواهد بود. اگر اهل تميزي و نظافت بيش از حد هستيد بهتر است يک نژاد را انتخاب کنيد که ريزش موي کمتري داشته باشد.

سلامت عمومي: کم

به دليل شيوه هاي نامناسب پرورش، برخي از نژاد ها مستعد ابتلا به يکسري مشکلات بهداشتي ژنتيکي هستند. اين بدان معنا نيست که تمام گربه ها از يک نژاد به اين بيماري يا بيماري ها مبتلا مي شوند؛ يعني آنها در معرض خطر بيشتري قرار دارند. اگر تمايل داريد گربه‌ي خاصي از يک نژاد را نگهداري کنيد بهتر است با مشکلات ژنتيکي و بيماري هاي مربوط به آن نژاد آگاهي داشته باشيد.

پتانسيل بازيگوشي: زياد

برخي از گربه ها همانند بچگي هاي خود پر از انرژي و بازيگوشي هستند، در حالي که برخي ديگر جدي تر و آرام تر هستند.

تمايل به سرو صدا کردن: زياد

برخي از نژاد ها بيشتر از بقيه سرو صدا ايجاد مي کنند. هنگام انتخاب نژاد در مورد نوع صدا و ميزان سر و صداي گربه خوب فکر کنيد تا در آينده به مشکل نخوريد.

رفتار دوستانه با کودکان: خيلي زياد

تحمل کودکان به اندازي کافي مي تواند مناسب باشد که بتوانيد يک گربه يا حيوان خانگي را براي نگهداري انتخاب کنيد. داشتن يک نگرش مثبت نسبت به دويدن کودکان و ايجاد سرو صدا توسط جوانان مي تواند يک نوع رفتار دوستانه و محبت آميز با کودکان در نظر گرفته شود. براي ساير نژاد گربه ها مي توان گفت که با توجه به شخصيت و زندگي گذشته خود ميزان صميميت و رفتار دوستانه آنها با کودکان متفاوت خواهد بود.

نظافت آسان: ضعيف

برخي از نژاد ها به نظافت خيلي کمي نياز دارند و برخلاف آنها براي رعايت نظافت برخي گربه هاي ديگر بايد مدام موهاي آنها را شانه بزنيد. در نظر بگيريد که آيا وقت و حوصله کافي براي نگهداري و نظافت گربه هايي با ميزان نظافت روزانه بالا داريد يا خير؟

ميزان هوش: زياد

برخي از نژاد هاي گربه از ديگر نژاد ها باهوش تر هستند. ولي مي توان گفت که تمام گربه ها اگر به شيوه‌اي مناسب با نژاد آنها از راه هايي تحريک ذهني شوند، مي توانند کار سخت خود درا به خوبي انجام دهند. اسباب بازي هاي تعاملي و خلاقانه، يک روش بسيار مناسب با تاثيرگذاري بالا انجام يک تمرين هوشمندانه توسط ساير گربه ها است.

رفتار دوستانه با حيوانات خانگي ديگر: خيلي خوب

دوستي با انسان ها يک چيز متفاوت از دوستي با ساير حيوانات خانگي ديگر است. برخي از گربه ها نسبت به گربه هاي ديگر بيشتر تمايل به رفتار دوستانه با حيوانات خانگي ديگر خواهند داشت.

اندازه: متوسط تا بزرگ با نرهايي با وزن 4 تا 6 کيلوگرم و ماده ها با وزن 2 تا با وزن 2 تا 4 کلوگرم

پوشش خارجي

با پوشش خارجي معمولي تا بلند

رنگ

رنگ کرم مخصوص گربه ها، آبي آسماني، شکلاتي، ياسي

طول زندگي: 12 تا 16 سال

اطلاعات بيشتر در مورد گربه بيرمن

تاريخچه

يک گربه زيبا مي تواند اصل و نصب و تاريخچه زيبا و جالبي داشته باشد. گفته شده است که گربه مقدس برمه، که در بعضي از مواقع بيرمن ناميده مي شود با مداخله يک الهه با چشم هاي آبي ظاهر چشمگير و زيباي خود را بدست آورده است. با توجه به گفته ها اين الهه با مشاهده عشق و فداکاري يک گربه معبد پوشش خارجي سفيد آن را به طلايي و چشم هاي زردش را به آبي تبديل کرده است. پنجه هاي سفيد و نرم اين گربه مي تواند پاکي و خلوص را در آن نشان دهد. از آن زمان تا به امروز، گربه هاي معبد علائم و نشانه هايي از لطف الهه را به دوش کشده اند و حتي گفته مي شود که در گذشته کاهنان در بدن مرده ها متولد مي شدند. به طور کلي چگونگي به وجود آمدن و شناختن اين نزاد گربه بسيار نامشخص است. در تئوري ها، به ملاقات اين نژاد گربه با آنگوراها يا پارسي ها اشاره شده است، وليکن هيچکس در جريان نيست که اين ملاقات ها چگونه و در کجا رخ مي دهد. ممکن است آنها در جنوب شرقي آسيا، بين گربه هاي مختلفي با نژاد هاي متفاوت که از نشانه هاي بارز آنها موهاي بلند و چشمان آبي رنگ خواهد بود، بوجود آمده باشند. احتمال دارد که اين گربه در فرانسه از دو اروپايي که وارد فرانسه شده بودند ايجاد شده باشد؛ نام اين دو فرانسوي آگوس پاوي و سرگرد گوردون راسل است. اين دو عدد گربه در سال 1919 به عنوان پاداش به کاهنان اهدا شدند. قبل از مرگشان، دو عدد بچه گربه بدنيا آوردند که اين گربه ها به ايجاد نژاد در اروپا کمک کردند. در سال 1925 اين گربه ها در فرانسه به عنوان بيرماني مقدس شناخته شدند که نام اصلي آنها گربه بيرمن از آن گرفته شده است.

شخصيت

اگر الگوهاي گربه هايي از نژاد سيامي را دوست داريد ولي صداي گوش خراش و آزار دهنده آنها را نمي پسنديد، نژاد بيرمن مي تواند انتخاب مناسبي براي شما باشد. گربه هايي از اين نزاد بسيار آرام هستند و رفتار ملايمي دارند. اين گربه ها صاحبان خود را به آرامي از اتاقي به اتاق ديگر دنبال مي کنند و هيچگونه اذيت و آزاري به آنها نمي رسانند. شما مي توانيد به سادگي گربه هاي نژاد بيرمن را در کار هايي که انجام مي دهيد درگير کنيد و بايد قدر دان اين باشيد که اين نژاد بر خلاف نژاد سيامي مغرور و خودراي نيست.

مطيع بودن به معناي احمق بودن نيست. بيرمن يک گربه باهوش و البته کنجکاو است. او دوست دارد که محيل اطراف خود را به طور کامل کشف کند. اين نوع گربه صداي بسيار ملايم و آرامي دارد که در صورت نياز براي اطلاع شما از خواسته هاي خود از آن استفاده مي کند. او از زندگي با شما و نگه داشتن توسط شما لذت مي برد و دوست دارد مانند يک کودک آرام در آغوش شما بخزد.

سلامتي

گربه هاي داراي شجره نامه و گربه هايي با نژاد مخلوط، ممکن است درگير مشکلات مربوط به سلامتي در انواع متفاوتي شوند که امکان دارد از نظر ژنتيکي باشد. مشکلاتي که ممکن است براي نژاد بيرمن بوجود آيد شامل موارد زير مي شود:

  • هيپوتريشوز مادرزادي، که باعث مي شود اين نژاد بدون مو بدنيا بيايند و آپلازي تيروئيد، نقص ايمني است که منجر به افزايش خطر عفونت و مرگ مي شود. خوشبختانه اين شرايط نادر خواهد بود.
  • درموئيد قرنيه، به وجود پوست و مو بر روي سطح خارجي قرنيه براي يک چشم يا هر دو چشم است که مي توان توسط عمل جراحي اين مشکل را برطرف کرد.
  • لرزش يا لرزيدن در بچه گربه ها: اين مشکل در بعضي از بچه گربه ها از زماني شروع مي شود که حدودا 10 روز عمر داشته باشند و تا سن تقربا 12 هفتگي ادامه مي يابد. علت آن ناشناخته است و بهبودي به صورت خود به خود انجام مي شود.
  • غلظت غير معمول اوره و يا کراتينين در خون

مراقبت

برخلاف طول بلند پوشش خارجي گربه هاي بيرمن، يک بافت ابريشمي دارد که به راحتي در هم گره نمي خورد. بايد به صورت هفتگي موها را شانه کنيد تا موهاي مرده را جمع کرده و از توزيع روغن هاي پوستي جلوگيري کنيد. در فصل بهار بيشتر موها در پوشش خارجي گربه هاي بيرمن ريزش پيدا مي کنند و براي جمع کردن و برداشتن موهاي ريخته و شل بهتر است در اين فصل با تعداد ددفعات زيادي آنها را شانه کنيد. حمام گرم همچنين مي تواند به شل شدن و برداشتن موهاي مرده و ريخته شده کمک کند. در هنگام حمام گربه هاي بيرمن بهتر است که آنرا با استفاده از نازل هاي دوش حمام کرده تا اينکه داخل وان قرار دهيد.

دندان هاي بيرمن را مشواک بزنيد تا از بيماري پريودنتال جلوگيري کنيد. بهتر است که اين کار را به صورت روزانه انجام دهيد، در غير اين صورت بهداشت هفتگي بهتر است هيچ بهداشتي است. هر دو هفته يک مرتبه ناخن ها را مرتب و کوتاه کنيد. با استفاده از يک پارچه نرم و مرطوب گوشه هاي چشم را پاک کنيد تا هر گونه ترشح از بين برود. براي هر چشم از ناحيه جداگانه‌اي استفاده کنيد تا خطر ابتلا به عفونت را کاهش دهيد. گوش ها را به صورت هفتگي چک کنيد.

پوشش خارجي

گربه هاي بيرمن داراي يک پوشش خارجي ابريشمي با طول متوسط است که شباهت زيادي به اشکال نژاد سيامي دارد (يعني رنگ پوشش خارجي در قسمت هاي صورت، گوش ها، پاها و دم تيره تر است). يک سر پهن و گرد دارد با گوش هاي متوسط و چشم هاي آبي روشني که زيبايي ظاهري آن را چندين برابر مي کند. اين نوع گربه در اندازه متوسط و بزرگ است که بدن قدرتمند و انعطاف پذيري داردکه خلاف رفتار و ظاهر آرامش را نشان مي دهد.

منبع: فارسي پت


برچسب ها: گربه , بیرمن , و , مشخصات , رفتاری ,
[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لذت چاپ آنلاين عکس با اينستا چاپ

جمعه 2 اسفند 1398
1:23
دیدارِ عاشقانه

لذت چاپ آنلاين عکس با اينستا چاپ

گروه علم و فناوري: در حال حاضر، چاپ عکس بيشتر از گذشته ارزش پيدا کرده اند. زيرا عکس‌ها و فيلم‌ها در حافظه گوشي‌هاي موبايل ذخيره مي‌شوند. در نتيجه، هر لحظه ممکن است که از بين بروند. علاوه بر آن، طبق عقيده اکثريت مردم تصاوير ديجيتالي به هيچ عنوان نمي توانند جاي عکس و قاب عکس‌هاي ماندگاري را بگيرند. به همين منظور امروزه بيشتر از تصاوير چاپي براي ثبت و ماندگار کردن لحظات استفاده مي‌شود.

سرويس اينستا چاپ يک سرويس چاپ آنلاين عکس است. در اين صورت با استفاده از اين سرويس شما مي‌توانيد تصاوير موبايل ، رايانه و شيکه‌هاي اجتماعي مثل اينستاگرام خود را روي انواع کاغذهاي چاپ و در قاب عکس‌هاي متنوع، چاپ کنيد. همچنين با استفاده از اين سرويس چاپ عکس، مي‌توانيد عکس‌هاي خود را براي هميشه ماندگار کنيد. خدمات اينستا چاپ هم از طريق وب سايت و هم از طريق اپليکشن‌هاي موبايل در اختيار عموم مردم قرار دارد.
در اين مقاله مي‌توانيد با امکانات اپليکشن‌هاي موبايل اينستا چاپ آشنا شويد و به صورتي راحت تري به آن دسترسي پيدا کنيد.

اپليکشن‌هاي موبايل اينستا چاپ
اينستا چاپ براي هر دو سيستم عامل اندرويد و IOS اپليکشن منتشر کرده است و در هر دوي اين سيستم عامل‌ها، طراحي متناسبي را ارائه کرده است که داراي عملکرد‌هاي بسيار مطلوبي هستند. در نتيجه، شما مي‌توانيد به سادگي با اپليکشن اينستا چاپ کار کنيد. خدمات اين اپليکشن به خوبي از يکديگر تفکيک داده شده اند و در کنار طراحي مناسب اين اپليکشن براي رابط کاربري، دسترسي به آن آسان تر است و در کمترين زمان مي‌توانيد به نتيجه مورد نظرتان دست پيدا کنيد.

همانطور که گفته شد، اپليکيشن اينستا چاپ خدماتي را براي چاپ عکس و ماندگار کردن لحظات در اختيار عموم مردم قرار مي‌دهد. اين خدمات عبارتند از: چاپ عکس، چاپ عکس روي قاب‌هاي متنوع، چاپ عکس روي پوستر، تقويم، ريسه، چارچوب و گيره‌هاي چوبي. تمامي اين خدمات در اپليکشن اينستا چاپ ارائه شده اند و مي‌توانيد تصاويري که به اين شيوه‌ها چاپ مي‌شوند را تا مدتي طولاني 90 سال نگهداري کنيد. همچنين مي‌توانيد از آنها در زيباتر کردن دکور خانه خود استفاده کنيد. تنوع محصولات در کنار قيمت‌هاي مناسبي که ارائه مي‌دهد، از مزاياي مهم اين سرويس چاپ عکس آنلاين به شمار مي‌رود.

علاوه بر آن، اينستا چاپ محصولات و خدمات خود را به صورت مناسبتي نيز ارائه مي‌دهد. براي مناسبت‌هايي مانند روز مادر، روز پدر، روز معلم، روز تولد و.. در اپليکشن خدماتي ارائه شده است که کار شما را آسان تر مي‌کند. اينستا چاپ براي اين مناسبت‌ها بسته‌هاي ويژه اي در نظر مي‌گيرد که مي‌توانيد قبل از اينکه آنها را سفارش دهيد، بسته بندي و کادوپيچي آنها را نيز از سرويس اينستا بخواهيد. در اين صورت پرسنل اين اپليکشن به شيوه اي جذاب و زيبا بسته مورد نظرتان را کادو پيچي کرده و ارسال مي‌کنند.
زماني که در اپليکشن سفارشي را ثبت مي‌کنيد، گزينه‌هايي به منظور ويرايش کردن تصوير به فرم دلخواهتان در اختيارتان قرار مي‌گيرد. در اين صورت مي‌توانيد، تصاوير را در جهت‌هاي مختلف بچرخانيد، برش بزنيد و يا آنها را از يک قسمتي قطع کنيد.

در اينستا چاپ مي‌توان به دو روش تصاوير را بارگزاري کرد. شما هم مي‌توانيد از گالري گوشي و هم از تصاوير اينستاگرامي، تصوير مورد نظر خود را بارگزاري کنيد. از مزيت‌هاي جذاب اين اپليکشن آپلود مستقيم تصاوير از اينستاگرام است. شما مي‌توانيد در اپليکيشن به حساب کاربري خود در اينستاگرام وارد شويد و از تصاويري که در تايم لاين صفحه شما موجود است، تصاوير دلخواه خود را براي چاپ انتخاب کنيد.
همچنين براي هرکدام از دسته بندي‌ها، پيش نمايشي از محصول نهايي را قرار داده است که در نتيجه، با استفاده از اين قابليت مي‌توانيد محصول نهايي که تحويل مي‌گيريد را مشاهده کنيد. پيش نمايش‌هايي که براي محصولات نشان داده مي‌شوند، توسط عکاسان حرفه اي در زاويه‌هاي مختلف تهيه شده و به ثبت رسيده اند.

اينستا چاپ مجموعه اي پر توان و با انگيزه را در پشت خودش دارد که تمامي پرسنل اين مجموعه براي افزايش فروش و توسعه کسب و کار تلاش مي‌کنند. مجموعه اينستا چاپ در تلاش است تا تجهيزات چاپ عکس‌ها را با استانداردهاي روز دنيا تطابق دهد که در نتيجه آن، عکس‌هاي سفارشي با بهترين کيفيت چاپ شوند. علاوه بر آن، اينستا چاپ محصولات متنوعي را ارائه مي‌دهد و درباره قيمت چاپ عکس بايد بگويم که داراي قيمت‌هاي مناسبي نسبت به محصولات هم رده هستند. همچنين ارائه بسته‌هاي مناسبتي اين مجموعه باعث تمايز اين سرويس با ساير سرويس‌هاي ارائه دهنده چاپ عکس شده است.
اپليکشن اينستا چاپ هم اکنون در مارکت اندرويد و اپ استور براي هر دو سيستم عامل اندرويد و IOS قابل دسترسي است که مي‌توانيد آن را دانلود کرده و از خدمات متنوع آن بهره ببريد.


برچسب ها: لذت , چاپ , آنلاین , عکس , با , اینستا , چاپ ,
[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش2020

پنجشنبه 1 اسفند 1398
0:36
دیدارِ عاشقانه

آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش2020

معرفي بالاترين و آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش آلمان با گارانتي اصلي بوش در نمايندگي با ضمانت خريد بهترين قيمت لباسشويي بوش

aec_t9.jpg

منتشر شده در سايت saten.ir

در اينجا مي خواهيم نگاهي داشته باشيم به امکانات و مشخصات فني بالاترين و آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش که توانست بعد از توليد به سرعت به بالاترين جايگاه در فهرست بهترين ماشين لباسشويي دنيا دست پيدا کند اما دقت داشته باشيد که هميشه آخرين و بالاترين مدل بهترين انتخاب براي شما محسوب نمي شود چراکه زماني شما بهترين انتخاب را خواهيد داشت که بر اساس نياز و بودجه خود بهترين مدل را انتخاب کنيد، در اينجا ما علاوه بر بررسي ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR به شما گارانتي اصلي و نمايندگي فروش لوازم خانگي بوش را نيز به شما معرفي خواهيم کرد شما با خواندن اين مطلب با برنامه هاي شستشو و تکنولوژي هاي بکار رفته در بالاترين مدل لباسشويي بوش آشنا خواهيد شد که در کل مي تواند در انتخاب بهتر به شما کمک کند. شما بعد از خواندن اين مطلب مي توانيد از طريق لينکي که براي شما قرار مي دهيم مي توانيد مدل هاي مختلف «ماشين لباسشويي بوش» را در صفحه نمايندگي بوش مشاهده نماييد.

ماشين لباسشويي بوش آلمان مدل WAY32841IR

ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR سري Home Professional در حقيقت بالاترين مدل در آخرين سري محصولات شرکت بوش مي باشد، اين لباسشويي بوش که در کشور آلمان توليد مي شود ظرفيتي معادل 9 کيلوگرم را دارا مي باشد که بالاترين ظرفيت را در بين ماشين هاي لباسشويي بوش دارا مي باشد که به شما اين امکان را مي دهد که حجم زيادي از لباس را داخل آن بريزيد حتي مي تواند يک پتو دو نفره را براي شما بشورد، شرکت بوش که از جديدترين نسل موتورهاي خود EcoSilence Drive در اين مدل استفاده کرده است که به لطف آن توانسته برچسب انرژي A+++ را دريافت کند که مي توان گفت يکي از کم مصرف ترين ماشين هاي لباسشويي در دنيا محسوب مي شود، از طرف ديگر قرار گرفتن اين موتور در بدنه Super Silent اين ماشين لباسشويي بوش که از يک عايق صوتي در آن استفاده شده باعث شده صداي اين لباسشويي در بالاترين سطح تنها به 47 دسي بل برسد و حتي در زمان خشک کن اگر ماشين به 1600 دور در دقيقه برسد صداي آن فقط به 72 دسي بل خواهد رسد اين به اين معني است که در طول روز شما متوجه روشن بودن دستگاه نخواهيد شد.

درباره موتور EcoSilence Drive در ماشين لباسشويي بوش

شرکت بوش در نسل جديد موتورهاي خود از فناوري بسيار جالبي استفاده کرده به اين صورت که بجاي استفاده از برس هاي کربني از آهن ربا در اين موتور استفاده کرده است و اين موضوع باعث شده سطح اصطکاک در موتور به حداقل ممکن برسد که اين موضوع 3 مزيت بسيار مهم را براي آن ايجاد کرده با حذف اصطکاک در موتور صداي آن به حداقل رسيده و به همين خاطر مصرف انرژي در آن تا حد چشم گيري کاهش پيدا کرده است و از طرف ديگر باعث بالا رفتن عمر موتور شده است.

بدنه سوپرسايلنت در ماشين لباسشويي بوش سري Home Professional

شرکت بوش براي عايق صوتي در بدنه اين ماشين لباسشويي از تکه هاي پارچه شلوارهاي جين استفاده کرده که از طرفي يکي از بهترين عايق هاي صوتي محسوب مي شود و از طرف ديگر به طبيعت کمک مي کند اين عايق صوتي باعث مي شود صداي ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR به حداقل برسد از طرف ديگر شرکت بوش براي پايداري بيشتر از تکنولوژي Anti Vibration در طرحي بدنه استفاده کرده است که باعث شده اين لباسشويي در زمان شستشو و يا خشک کن هيچ گونه لرزشي نداشته باشد.

بالاترين کيفيت شستشو در لباسشويي بوش مدل WAY32841IR

اما اگر در ادامه بخواهيم نگاهي به ديگر خصوصيات ماشين لباسشويي 9 کيويي بوش مدل WAY32841IR داشته باشيم مي توانيم به سيستم تشخيص وزن لباس، تنظيم اتوماتيک ميزان مصرف مواد شوينده i-Dos و سيستم تشخيص کف روي لباس اشاره کنيم که آن را به غول تکنولوژي و امکانات تبديل کرده است شما با داشتن اين لباسشويي بوش تنها کافي است مخزن مربوط به مايع ماشين لباسشويي و نرم کننده را پرکنيد و به هر ميزاني که مي خواهيد لباس هاي چرک خود را داخل آن قرار دهيد حتي يک پيراهن تک در اينجا ماشين لباسشويي بوش المان مدل WAY32841IR مي تواند بر اساس وزن کثيفي لباس ميزان آب مورد نياز و شوينده را به صورت اتوماتيک تنظيم نمايد تا شما به بالاترين کيفيت شستشو دست پيدا کنيد لباسشويي بسيار هوشمند از بزرگترين توليد کنند لوازم خانگي در دنيا که توانسته با اين تکنولوژي هاي خود صنعت شستشو و نظافت را در دنيا دگرگون کند در ادامه به بررسي اين تکنولوژي ها خواهيم پرداخت؛ اما دقت داشته باشيد که برخي از اين امکانات ممکن است کارايي چنداني براي شما نداشته باشد اما مي تواند در قيمت لباسشويي شما تأثير بسيار زيادي داشته باشد به همين خاطر مطلبي را در سايت تبيان به شما معرفي مي کنيم که مي توانيد در کمک بسيار زيادي به شما کند در آن مقاله شما با بهترين مدل ماشين لباسشويي، تشخيص لباسشويي بوش اصل و تقلبي، دليل اختلاف قيمت در فروشگاه هاي مختلف، گارانتي اصلي بوش و نمايندگي هاي فروش آشنا مي شويد تنها کافيست بر روي «قيمت ماشين لباسشويي بوش» کليک کنيد.

i-DOSايدوز چيست و چطور کار مي کند؟

i-DOS مخفف Intelligent Automatic Dosing System مي باشد که وظيفه تنظيم اتوماتيک ميزان مصرف مواد شوينده را در لباسشويي بوش بر عهده دارد اين تکنولوژي داراي دو مخزن براي مواد شوينده در لباسشويي مي باشد يکي براي مايع لباسشويي و ديگري براي نرم کننده لباس که با پر کردن اين دو مخزن لباسشويي شما مي تواند براي شستن بيش از 30 دور لباس از آن استفاده کند و ميزان 38% در مصرف مواد شوينده صرفه جويي کند اين سيستم بسيار هوشمند مي تواند به کمک حس گرهايي که در اختيار دارد بر اساس وزن، جنس و کثيفي لباس ميزان مواد شوينده به صورت دقيق محاسبه کرده و آن را به لباس اضافه مي کند با اين تکنولوژي ميزان مواد شوينده طوري تنظيم مي شود که شما به بالاترين کيفيت شستشو دست پيدا خواهيد کرد و در آخر شستشو نيز هيچ گونه مواد شوينده اي در لباس باقي نخواهد ماند، به اين موضوع توجه داشته باشيد که وجود مواد شوينده در لباس مي تواند در بلندمدت باعث بروز بيماري هاي پوستي در افراد گردد.

سيستم تشخيص وزن لباس در آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش

اين تکنولوژي مي تواند به کمک حس گرهايي که بر روي ديگ قرار دارد وزن لباس را در ماشين لباسشويي را اندازه گيري کند و سپس بر اساس وزن و جنس لباس ميزان آب مورد نياز را براي شستشو را محاسبه کند و با استفاده از تکنولوژي Active Water ميزان آب مورد نياز دستگاه را تامين کند، وجود اين تکنولوژي بر روي اين لباسشويي بوش به اين معني است که ديگر نياز نيست منتظر پر شدن ظرفيت لباسشويي بمانيد شما مي توانيد يک لباس تنها را براي شستن داخل آن قرار دهيد و دستگاه دقيقا مي تواند به ميزان وزن و جنس همان لباس آب گيري کند، پس اگر يک خانواده کم جمعيت نيز باشيد باز مي توانيد از لباسشويي بوش مدل WAY32841IR در خانه خود لذت ببريد.

سيستم تشخيص کف روي لباس در ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR

همانطور که اشاره کرديم اين لباسشويي داراي سيستم i-Dos تنظيم مواد شوينده مي باشد اما اگر بخواهيد مي توانيد از آن استفاده نکنيد و پودر و مايع لباسشويي را به صورت دستي به لباس ها اضافه کنيد اما مشکل در اينجا اين است که تعيين دقيق ميزان مواد شوينده براي افراد بسيار مشکل است و ممکن است ميزان شوينده اي که به لباس اضافه مي کنيد بيشتر از نياز باشد به همين خاطر ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR در آبکشي آخر ميزان شوينده در لباس را اندازه مي گيرد و اگر شوينده در لباس هاي شما باقي مانده باشد به صورت خودکار مدت زمان آبکشي را اضافه مي کند تا زماني که هيچ شوينده و کفي در لباس باقي نماند.

برنامه هاي شستشو و لکه بري در ماشين لباسشويي 9 کيلويي بوش مدل WAY32841IR

همانطور که گفتيم اين مدل آخرين و بالاترين مدل ماشين لباسشويي بوش محسوب مي شود که داراي يکي از کامل ترين برنامه هاي شستشو و لکه مي باشد اين لباسشويي با 14 برنامه شستشو و 16 برنامه لکه بري متفاوت مي تواند هر نوع لکي را از بين ببرد اما دقت داشته باشيد براي اين کار تنها کافيست نوع لک را براي ماشين مشخص کنيد چراکه براي از بين بردن هر لک به ميزان مشخصي از دما آب و مواد شوينده احتياج است پس اگر شما از برنامه شستشو و لکه بري آن به درستي استفاده نکنيد ماشين لباسشويي بوش نمي تواند لکه هاي لباس را از بين ببرد و شما شاهد کيفيت واقعي شستشوي آن باشيد، واقعا اگر شما برنامه لکه بري را فعال نکنيد چه تفاوتي مي کند که ماشين لباسشويي شما برنامه لکه بري دارد يا خير پس اگر بابت چنين آپشني هزينه کرده ايد بهتر است بتوانيد از آن استفاده کنيد، اگر با برنامه هاي شستشوي ماشين لباسشويي آشنايي کافي نداريد و به درستي با عملکرد با عملکرد آنها آشنا نيستيد به شما پيشنهاد مي کنيم «مجله اينترنتي 20 بخر» را در گوگل سرچ کنيد و سپس «برنامه هاي شستشوي ماشين بوش» در اين مجله به دقت مطالعه نمايد شما با خواندن اين مقاله با برنامه هاي مختلف ماشين لباسشويي خود آشنا مي شود و مي توانيد به درستي از آنها استفاده کنيد.

بهترين قيمت ماشين لباسشويي بوش در نمايندگي

خريد بهترين قيمت ماشين لباسشويي بوش WAY32841IR و يا هر مدل ديگري را براي منزل خود را داريد مي توانيد آن را با گارانتي اصلي شرکت بوش سرويس به صورت مستقيم از نمايندگي بوش تهيه نمايند و آن را درب منزل خود دريافت نماييد اما قبل از خريد باز به شما تاکيد مي کنيم که آخرين مدل به معني بهترين مدل را شما محسوب نمي شود زماني شما مي توانيد بگوييد بهترين مدل ماشين لباسشويي را تهيه کرده ايد که آن را متناسب با نيازهاي خود انتخاب کرده باشيد به همين خاطر به شما پيشنهاد مي کنيم قبل از خريد ديگر مدل هاي ماشين لباسشويي بوش را مشاهده نماييد و آن ها را با يکديگر مقايسه کنيد شما براي اين کار مي توانيد از فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش ديدن نماييد شما در آنجا مي توانيد خريد خود را با بهترين قيمت لباسشويي بوش انجام دهيد و در صورت نياز به مشاوره براي انتخاب بهتر با آنها تماس گرفته و از مشاورين بوش براي انتخاب بهتر کمک بگيريد.

نتيجه گيري آخرين و بالاترين مدل ماشين لباسشويي بوش WAY32841IR

ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR سري Home Professional بالاترين مدل در سري هوم پروفشنال محسوب مي شود اين لباسشويي که رنگ آن سفيد است ساخت کشور المان مي باشد اين مدل با گنجايش 9 کيلو 1600 دور بالاترين ظرفيت را در ميان ماشين هاي لباسشويي بوش دارد و همانطور که گفتيم شرکت بوش با بکارگيري موتور EcoSilence Drive و بدنه سوپر سايلنت داراي برچسب انرژي A+++ مي باشد و در ميزان صداي آن در حالت شستشو 47 دسي بل و در حالت خشک کن در بالاترين سطح زماني که دستگاه با بالاترين سرعت يعني 1600 دور در دقيقه کار مي کند تنها 72 دسي بل صدا دارد و به لطف تکنولوژي Anti Vibration هيچ گونه لرزشي ندارد از ديگر قابليت هاي آن مي توانيم به 14 برنامه شستشو، 16 برنامه لکه بري، تنظيم اتوماتيک ميزان مصرف مواد شوينده، سيستم تشخيص وزن لباس، سيستم تشخيص کف روي لباس، برنامه ضد چروک، تنظيم آب اتوماتيک، شروع با تاخير 1 تا 24 ساعت، قفل کودک، شستشوي خودکار مخزن مواد شوينده و شستشوي خودکار ديگ اشاره کنيم که بدون شک کامل‌ترين و باهوش ترين ماشين لباسشويي محسوب مي شود.

منبع: ساتين


[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دیدارِ عاشقانه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]